19.03.2016

Boże czuję że oddalam się...
                        Boże czemu tracę Cię 
                                             [...] czuję, że zaciska pętla się 


                               ,,Człowiek nie jest nigdy tak wielki jak wtedy, gdy klęczy,,
                                                                                                                       Jan XXIII


                                                                Brakuje [...]


Serce te same - lecz miłość inna
Żyły ciemniejsze jak by krwią chciały przemówić [...]

Siedzi sam pod drzewem swym
Gdzie ostatni liść - żegna się
Skulony, bo boi się
Nie rusza się - oddechu też nie słychać już
Twarz blada jak by odejść chciała już 

Chciałbym podejść, lecz boje się

Na gałęzi pętla wisi już
Łzy lecą bo oddala się !

Lecz widzę łzy wypływają mu...

Oddech słychać - czuję go !

Odważę się - lecz odszedł już...
On wisi już - podał się - bo walczyć nie chciał już

Klęczę pod nim - i proszę - czemu zostawiłeś mnie... 

Lecz słyszę za pleców swych - Ja będę zawszę przy Tobie już !

Liść - upadł
  Czuje serce w nim [...]













2 komentarze:

  1. Boże jakie to było piękne <3
    Normalnie mam ciarki na całym ciele i nie jestem pewna co powinnam teraz zrobić..
    Moja twórczość jest niczym w porównaniu z twoją
    Zapraszam na kolejny rozdział
    demonsbydarknight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń